Meer informatie over "Community Manager"

Voor een nieuwe service binnen een groot bedrijf in de voedingsindustrie zijn we op zoek naar een community manager. Heb jij affiniteit met voeding, ervaring met community platforms en sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden? Dan zijn we misschien wel naar jou op zoek. Lees vlug verder.

Jouw taken

  • Modereer, luister en communiceer regelmatig met community leden, geef hen alle ondersteuning en middelen die ze nodig hebben, activeer de community rond een gedeelde missie
  • Ontwerp, configureer en optimaliseer de digitale en offline ervaring van de community voortdurend
  • Schep een gevoel van vertrouwen, zorg, welzijn, inclusiviteit en verbondenheid in de gemeenschap
  • Ontwikkel en implementeer interne en externe community advocate programma's om top community contributors te motiveren en te stimuleren
  • Ontwikkelen en onderhouden van een uitgebreide set community richtlijnen en -beleid
  • Monitor de gezondheid van de gemeenschap en produceer rapporten over relevante kwesties en resultaten
  • Vertegenwoordig de stem van onze community in cross-team (direct en binnen het grotere bedrijf) communicatie, o.a. door het delen van trends en pijnpunten
  • Kom regelmatig bijeen met interne belanghebbenden die communityinzichten, updates en begeleiding bieden over manieren om met dcommunity in contact te komen
  • Ontwikkel en beheer een robuuste community-contentstrategie die nauwkeurigheid en relevantie garandeert

Wie zoeken we?

  • Jij bent perfect Nederlandstalig, Franstalig is een grote plus
  • Jij bouwt, beheert en brengt gemeenschappen in kaart
  • Je bent empathisch en weet in te spelen op feedback van de gemeenschap
  • Je hebt affiniteit met voeding, gezond eten en Health/Food coaching
  • Je hebt eerder gewerkt met cross-functionele teams (Marketing, Product Management, Customer Success) om ondersteunende community activiteiten te plannen en uit te voeren
  • Je hebt gewerkt met een of meer community platforms
  • Je bent een echte teamplayer en hebt sterke communicatieve vaardigheden
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden, vermogen om relaties te ontwikkelen en te communiceren met alle niveaus van de organisatie en met externe groepen
  • Je bent in staat deadlines te managen en samen te werken in een snelle,zeer dynamische omgeving; zeer georganiseerd, met de mogelijkheid om met meerdere teams in verschillende landen te werken
  • Je bent vertrouwd met verandering en werkt zelfstandig
  • Volwassenheid om prioriteiten te stellen en te begrijpen waar nieuwe processen moeten worden geïntroduceerd zonder dingen te vertragen
  • Een sterke generalist, je kunt naadloos schakelen tussen verschillende werkstijlen

Interesse in deze opdracht? Neem dan nu contact met ons op.

Bekijk onze andere opdrachten