Meer informatie over "Direct Mailing Marketeer"

Heb jij zin in een toffe opdracht én heb je ervaring binnen het direct mailing domein?
Voor de periode maart-september 2021 zoeken we een extra freelance kracht om mee in het project van onze klant te stappen.

Jouw taken

  • Beheren en opmaak van commerciële direct mailing campagnes (360°/stand alone/leads/conversie)
    voor leadgeneratie en abonnementenwerving - van conceptfase tot rapportering
    - Print Ads
    - Direct mailings
    - Encartages
  • Optimaliseren van campagnes
    op basis van inzichten, resultaten en door middel van test & learn methodieken zoals A/B en multivariate testing
  • Integreren van digitale aanknopingspunten
  • Segmentatie en personalisatie
    - aansturing op basis van profiel en gedragsdata om relevantie en impact voor de lezer te maximaliseren
  • Campaign management
    - bijsturen en optimaliseren i.f.v. resultaten, conversie ratio’s en KPI’s
    - beheer budgetten en facturatie flows
    - opvolging dashboards en behalen van vooropgestelde targets en doelstellingen

    Jouw vaardigheden

  • Doorgedreven ervaring in direct mailing marketing
    - met het opmaken van encartages van A tot Z
    - met print advertenties
    - direct mailings (brieven)
  • Campaign management
  • Ervaring in B2C marketing en marketing strategieën
  • Affiniteit met marketing communicatie (design, commerciële en converterende teksten)

    Jouw profiel
  • Jij kan goed zelfstandig werken
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen
  • Je bent vlot, communicatief, positief, creatief out of the box denkend en hands-on
  • Je hebt een ‘getting-things-done’ ingesteldheid
  • Je bent een proactieve teamplayer
  • Je bent commercieel ingesteld
    Praktisch
  • Periode: 1 maart t.e.m. 1 september 2021
  • Regime: Voltijds
  • Locatie: Remote en regio Brussel

Interesse? Mail meteen naar jolien.lamberigts@crosscast.be met jouw CV en relevante ervaring

Bekijk onze andere opdrachten