Als freelancer aan de slag via CrossCast? Klik hier

"Ik heb geen BTW-nummer, nee" I Freelancen via payrolling

Dankzij payrolling hoef je als freelancer niet meteen de stap te zetten naar een zelfstandigenstatuut. Een freelancer is niet altijd een zelfstandige, maar dat weet nog steeds niet elke opdrachtgever. “Meer gebruiksvriendelijkheid voor opdrachtgevers is de trigger voor nog meer bekendheid”, zegt Anke Bormans van payrollingkantoor Tentoo. Dat dat hard nodig is, weten we uit eigen ervaring.

Continue reading

7 tips om de perfecte freelancer te kiezen

Freelancen zit in de lift en daar kan jij als marketeer, zaakvoerder of aankoper enkel maar je voordeel mee doen. Maar hoe scheid je het kaf van het koren als je een freelancer wil inhuren? Wij geven alvast 7 nuttige tips die van pas komen bij het selecteren van freelancers.

Continue reading

Werken met freelancers | Agile talent

De wereld verandert sneller dan het Belgische weer. Als onderneming moet je voortdurend mee vernieuwen. Hoe maak je je organisatie agile of wendbaar? Onder andere door te werken met freelancers. Met extern agile talent schakel je snel en flexibel experts in die jouw competitiviteit aanscherpen. Waarom wordt agile talent de toekomst? Wat drijft meer en meer mensen om te freelancen? En hoe vinden freelancers en bedrijven elkaar?

Continue reading

Waarom kiezen voor e-mail?

E-mailmarketing heeft heel wat voordelen ten opzichte van social media. Een groter bereik, een hogere click-through rate ... We zetten de 6 belangrijkste cijfers op een rijtje in deze infographic. 

Continue reading

E-mailmarketing: je contactenlijst segmenteren

Bij een e-mailcampagne wordt heel veel tijd besteed aan de tekst en het design. Maar wat met de lijst van bestemmelingen? Iedere (potentiële) klant in je contactenlijst heeft zijn eigen interesses, problemen, noden en voorkeuren. Waarom zou je dan naar elk van hen dezelfde e-mail sturen?

Segmentatie houdt in dat je je doelgroep opsplitst in verschillende categorieën en meerdere versies maakt van je e-mail om naar die verschillende categorieën te sturen. Zo kan je je doelgroep erg gericht aanspreken.

Continue reading

Video-interview: Je e-mailcampagnes optimaliseren met Copernica

Heel wat bedrijven maken regelmatig gebruik van e-mailcampagnes. Alleen gebeurt dat niet altijd op de meest efficiënte manier. Zo hebben je e-mails een stuk meer impact als je ze goed afstemt op je ontvanger. Arne Vandenbussche van ONE Agency specialiseert zich in het optimaliseren van e-mailcampagnes en deelde zijn ervaringen met ons in een interview. 

Continue reading

5 tips voor succesvolle e-mails

Elke e-mailcampagne is anders. Een vaste formule om te scoren met je e-mailcampagne is er dus niet. Je kan immers niet voorspellen wat precies voor jouw doelgroep zal werken. Wel kan je rekening houden met deze basistips, die voor elke e-mail van belang zijn.  

Continue reading

Maak jij deze fouten in je e-mailcampagnes?

Heel wat Belgische bedrijven maken volop gebruik van e-mailmarketing. Terecht, want het is een sterk wapen in de wereld van content marketing. Maar dat wapen kan je reputatie ook beschadigen, als je het fout aanpakt. Maak jij deze fouten in je e-mailcampagnes?

Continue reading

De juiste e-mailtool kiezen

Je hebt je contactenlijst, overtuigende copy, een mooie template en een paar ondersteunende beelden. Alle ingrediënten voor een succesvolle e-mailcampagne. Maar met welke tool wil je je campagne uitsturen?

We zetten enkele populaire tools voor je op een rijtje.

Continue reading

Wat is technical writing?

Een technical writer schrijft teksten die instructies, richtlijnen of uitleg bieden over een bepaald onderwerp. Technical writing heeft een heel ander doel en andere kenmerken dan schrijfstijlen zoals creative writing, academisch schrijven of business writing. Hoe gaat een technical writer eigenlijk te werk?

 

Continue reading

Animatie: marketing met effect

61% van bedrijven gebruikt video als in zijn communicatiemix, zo blijkt uit de enquête ‘Video Marketing Stastitics in 2016. Opvallend is dat 62% van die groep in 2015 nog geen video gebruikte. Een enorme groei dus.

Wat minder snel groeit, is de animatievideo. En dat terwijl animatie een erg kracht medium is. We zetten enkele belangrijke voordelen van animatie voor je op een rijtje.

Continue reading

Starten met analytics in 3 eenvoudige stappen

Meten is weten. Doe je niet aan analytics, zoekwoordenonderzoek en monitoring, dan laat je heel wat kansen liggen. Maar hoe begin je daaraan? Hoe kan je de relevante data uit je tools en analytics halen? En hoe kan je op basis van die data conclusies trekken? 

In dit artikel leggen we je in 3 stappen uit hoe je analytics slim aanpakt. En we geven je 2 voorbeelden om dat stappenplan te illustreren.

Continue reading

Linkbuilding: de kracht van linken

Linkbuilding is een term die je ongetwijfeld wel eens voorbij hebt horen waaien, maar waar weinig mensen echt de vinger op kunnen leggen. In dit artikel duiken we even dieper in de terminologie en de do’s en don’ts bij linkbuilding.

  1. Wat is linkbuilding?
  2. Aan de slag met linkbuilding: stappenplan
  3. Linkbuilding, geen link spam

Continue reading

Lunch & Learn - met Padma Gillen: take-aways

Een van de grootste uitdagingen van content marketing blijft de concrete organisatie en praktische uitvoering van je strategie. Het is een uitdaging waar Padma Gillen heel wat ervaring mee heeft. Padma was de drijvende kracht achter het internationaal geprezen GOV.UK-project en is vandaag partner bij Scroll UK. Op 21 januari kwam Padma zijn expertise delen tijdens een informele Lunch & Learn in Brussel. Aan de hand van zijn ervaringen tijdens het GOV.UK-project lichtte hij de praktische kanten toe van contentbeheer binnen een overheidscontext.

Continue reading

Lunch & Learn - met Eric Goubin en Bob Bulcaen: take-aways

Communicatieverantwoordelijken voor de overheid hebben de handen vol. Web, e-mail, social media en mobile eisen voortdurend relevante en kwalitatieve content. En dan zijn er nog de klassieke kanalen: infoblad, lichtkrant, folder … Daarom organiseerden we op 19 januari een informele Lunch & learn rond de centrale vraag: ‘Hoe kunnen we op een efficiënte manier kwalitatieve content produceren en beheren?’ 2 sprekers kwamen hun zegje doen: Eric Goubin en Bob Bulcaen. Ze gaven ons heel wat stof tot nadenken ...

Continue reading

Het ABC van content curation

Om aan content marketing te doen, heb je in de eerste plaats kwalitatieve content nodig. Content die je doelgroep kan boeien en die hen engageert. Die content kan je natuurlijk zelf maken. Je hebt dan helemaal in de hand hoe de content eruit ziet en welke boodschap die brengt. Maar content productie kost tijd (en moeite) die je niet altijd hebt. Bestaande content cureren gaat een stuk sneller, en bovendien profiteer je van een heel wat voordelen.

Continue reading

Lunch & learn - met Eric Goubin en Bob Bulcaen op 19/01/2016

Communicatieverantwoordelijken voor de overheid hebben ongetwijfeld de handen vol. Web, e-mail, social media en mobile eisen voortdurend relevante en kwalitatieve content. En dan zijn er nog de klassieke kanalen: infoblad, lichtkrant, folder … Het vergt heel wat inspanning om zoveel kwalitatieve content op tijd te produceren én te beheren. Kan het niet efficiënter?

Continue reading

Lunch & Learn - met Padma Gillen (GOV.UK) op 21/01/2016

Afgelopen zomer organiseerde CrossCast een seminarie over de operationele aspecten van content marketing. Onze keynote spreker was toen Padma Gillen, de digital content consultant die een sleutelrol speelde bij de digitale transformatie van gov.uk. Padma’s bijdrage werd erg gesmaakt tijdens het uitverkochte seminarie. Daarom laten we hem opnieuw aan het woord op donderdag 21 januari 2016. Samen met Scroll UK organiseren we een Engelstalig lunchseminarie om informeel van gedachten te wisselen over de uitdagingen van content beheer voor overheden.

Continue reading

E-mailmarketing: de resultaten opvolgen

Een klik op ‘Verzenden’ en je e-mailcampagne is klaar? Mis! Na het verzenden is het belangrijk om je e-mailcampagne te evalueren en op te volgen. In dit laatste artikel in onze 5-delige reeks over e-mailmarketing hebben we het onder andere over A/B-testen, metrics en opvolgmails.

Continue reading

Interaction Design, wat is dat?

Hoe kan je de interactie tussen je gebruiker en je website zo intuïtief en makkelijk mogelijk maken? Dat is de vraag waar Interaction Design een antwoord op biedt. Hoe de gebruiker je website ervaart, staat met andere woorden centraal. Een interaction designer zorgt ervoor dat je website voldoet aan deze 5 voorwaarden:

1) Doelgericht

2) Intuïtief en eenvoudig

3) Transparant

4) Consistent en voorspelbaar

5) Snel en responsive

Continue reading

Je e-mailcampagnes optimaliseren met Copernica

E-mailmarketing dood? Integendeel! Heel wat bedrijven maken nog steeds regelmatig gebruik van e-mailcampagnes. Alleen gebeurt dat niet altijd op de meest efficiënte manier. Arne Vandenbussche van ONE Agency specialiseert zich in het optimaliseren van e-mailcampagnes en vertelt ons over zijn ervaringen.

Continue reading

Video-interviews sprekers seminarie content marketing

Op het CrossCast seminarie van 25/6/2015 focusten we een hele dag op de vraag 'Hoe dicht je de kloof tussen je content strategie en de uitvoering?' Bovendien deden we met elke spreker een kort video-interview. We stelden hen telkens deze 2 vragen: (1) Wat was de kernboodschap van je presentatie? (2) Welke trends en evoluties vind je het meest interessant op het vlak van 'operationele' content marketing. Klik door om de video-interviews te bekijken.

Continue reading

Presentaties seminarie 25/6: operationele content marketing

Hoe dicht je de kloof tussen je content marketing-strategie en de uitvoering? Op die vraag zochten we gisteren het antwoord tijdens ons seminarie. Wij vonden het alvast een erg geslaagde dag. Zoals beloofd vind je hier de presentaties van alle sprekers, én binnenkort ook een leuk extraatje!

Continue reading

E-mailmarketing: een landingspagina die converteert

Je kent ondertussen het geheim van segmentatie, je schrijft overtuigende onderwerpregels als de beste en je klanten klikken massaal door naar je landingspagina. Klaar voor conversie dus! Maar tijdens deze laatste en doorslaggevende stap kan nog heel wat misgaan. Enkele vuistregels voor een landingspagina die converteert.

Continue reading

Content marketing: een hele uitdaging

Content marketing. Je hoort het tegenwoordig overal. En dat zal in de toekomst niet veranderen, want content marketing werkt. Daarom maken meer en meer bedrijven de beslissing om tijd en moeite te investeren in hun contentstrategie. En stoten vervolgens op een aantal struikelblokken. We zetten de grootste uitdagingen van content marketing voor je op een rijtje.

Continue reading

Content marketing: voed het contentmonster

Content is een monster. Een monster dat continu gevoederd moet worden. Als je dat monster te weinig voedt, wordt je zelf opgevreten. Maar relevante content produceren is niet eenvoudig. Hoe kan je dan toch regelmatig het monster voeden? Met een slimme combinatie van zowel Content Creation (zelf content creëren) als Content Curation (andermans content verwerken).

Continue reading

Seminarie 25/06: operationele content marketing

Content marketing: hoe dicht je de kloof tussen strategie en uitvoering? We focussen een volledige dag op een van dé uitdagingen van content marketing: Hoe vertaal je strategie in operationele efficiëntie? Hoe zorg je er m.a.w. voor dat je over alle kanalen heen vlot blijft communiceren, en welke rol speelt een communicatieteam hierin? Schrijf je vandaag nog in aan het Early-bird tarief (140 € excl. BTW) en bespaar 20%! Donderdag 25 juni 2015, van 9-17 u. in de Vlerick Business School (campus Brussel).

Continue reading

Een bank door een crisis helpen: 5 grondregels voor social media

Banken werken hard om het vertrouwen van klanten te verdienen en behouden. Maar als het onverwacht verkeerd gaat, zoals in een crisissituatie, slaat de paniek toe. Tijdens zo'n crisissituatie zijn socialmedia-kanalen zoals Twitter of Facebook de belangrijkste hulpmiddelen. 5 grondregels voor social media die elke communicatieprofessional moet kennen.

Continue reading

Save-the-date: 25/6 - seminarie Operationele content marketing

Op donderdag 25 juni organiseren we het seminarie: Content marketing, hoe dicht je de kloof tussen strategie en uitvoering? Hoe zorg je er m.a.w. voor dat je over alle kanalen heen vlot blijft communiceren, en welke rol speelt een communicatieteam hierin?

Continue reading

Onze tips voor een e-mail die converteert: copy en design

Met een e-mail kan je je doelpubliek bijna rechtstreeks aanspreken, en dat tegen een lage kost. Op elk moment kan je via hun mailbox binnenstappen in de woonkamer van je lezers. Maar dat is nog maar de eerste stap: je moet hen ook zien te overtuigen. Een goede e-mail overtuigt je lezer op vlak van zowel design als copy. Hoe pak je dat aan?

Continue reading

Bewegend beeld: het werkt!

Video is de toekomst van content marketing. Volgens het onderzoeksbureau Cisco zal online video tegen 2018 79% van al het internetverkeer uitmaken. Meer dan de helft van alle bedrijven maakt nu al gebruik van audiovisuele content. Studiebureau Nielsen stelt dat 64% van de marketeers ervan uitgaat dat video hun marketingstrategieën zal domineren in de nabije toekomst. Het is niet moeilijk te zien waarom.

Continue reading

E-mailmarketing: een e-mail die doet klikken

Na ons vorige blogartikel is de open rate van je e-mails hopelijk al flink gestegen. Door telkens voor een pakkende, uitnodigende onderwerpregel te zorgen, bereik je meer en meer (mogelijke) klanten. Maar dan zie je dat je click-through rate (CTR) niet meegroeit. Je bestemmelingen openen je e-mail, maar klikken vervolgens niet verder. Wat gaat er mis?

Continue reading

Show, don’t tell

Als je een boodschap deelt en niemand onthoudt er iets van, heeft de boodschap dan nog zin? Online en offline krijgt je doelpubliek een overvloed aan content te verwerken. Hoe slaag je er dan in om met jouw boodschap toch de aandacht te trekken? Onze tip: met visuele content!

Continue reading

Ken je publiek = overtuig je publiek

Je kan je doelpubliek niet overtuigen als je hen niet kent. Verzamel daarom zoveel mogelijk gegevens over je klanten en stel een klantenprofiel. Stem je communicatie af op dat klantenprofiel. Je kan daarbij gebruik maken van de 6 principes van Robert Cialdini.

Continue reading

E-mailmarketing: een onderwerpregel die de aandacht trekt

Niets vervelender dan een prachtige e-mail en dito landingspagina te maken, om dan te merken dat je e-mail niet eens geopend wordt. Vervelend, maar niet zo verwonderlijk. De meeste van je bestemmelingen verwerken elke dag een ware vloedgolf van e-mails in hun inbox.

Een prikkelende, uitnodigende onderwerpregel maakt daarom een wereld van verschil. Eentje die de aandacht van je bestemmeling trekt en zijn nieuwsgierigheid prikkelt.

 

Continue reading

Hoe custom dashboards en rapporten je leven makkelijker maken

Wat zijn custom dashboards en rapporten in Google Analytics? Wat kan je ermee? En hoe pak je dat allemaal aan? Dat alles ontdek je in dit blogartikel!

Continue reading

Video-interviews: sprekers seminarie webanalyse 26/6

Dat onze sprekers interessante dingen te vertellen hebben, kon u al merken op 26 juni tijdens hun presentaties op ons seminarie "Webanalyse: van evaluatie naar inspiratie". We stelden al onze sprekers ook nog twee specifieke vragen voor het oog van onze camera. Hun antwoorden op die vragen ontdek je hier in de video-interviews!

Continue reading

Presentaties seminarie 26/6: Webanalyse, van evaluatie naar inspiratie

Op 26 juni hielden we een seminarie met als thema Webanalyse: van evaluatie tot inspiratie. Heel wat sprekers kwamen aan bod: Ton Wesseling, Lore Van Besien, Dirk Stevens, Dave Lorrez, Frederik Van Outryve, Koen Verbruggen en Jente De Ridder. Hier vind je de link naar hun presentaties. 

Continue reading

Seminarie: Webanalyse, van evaluatie naar inspiratie.

Analytics en online dashboards overspoelen ons met data en statistieken over clicks, bounce rates, conversies, surfgedrag en meer. Hoe kunnen data en statistieken een inspiratiebron zijn voor onze online communicatie en ons helpen creatief in te spelen op de preferenties en gevoeligheden van onze doelgroepen? Dat vertellen enkele specialisten je graag in het seminarie "Webanalyse: van evaluatie naar inspiratie". 

Continue reading

E-mailmarketing: de juiste doelgroep aanspreken

Bij een e-mailcampagne wordt heel veel tijd besteed aan de tekst en het design. Maar wat met je contactenlijst? Iedere (potentiële) klant in je contactenlijst heeft zijn eigen interesses, problemen, noden en voorkeuren. Waarom zou je dan naar elk van hen dezelfde e-mail sturen?

Continue reading

Seminarie: Webanalyse, van evaluatie naar inspiratie (26/06/2014)

Analytics en online dashboards overspoelen ons met data en statistieken over clicks, bounce rates, conversies, surfgedrag en meer. Zij zouden ons moeten helpen om het online gedrag van onze doelgroepen beter te begrijpen en bijdragen tot een betere communicatie. Maar hoe kunnen data en statistieken een inspiratiebron zijn voor onze online communicatie en ons helpen creatief in te spelen op de preferenties en gevoeligheden van onze doelgroepen? Dat vertellen enkele specialisten je graag in ons seminarie "Webanalyse: van evaluatie naar inspiratie" op 26 juni in Brussel.

Continue reading

Conversion Day: dit hebben wij onthouden

Op 8 mei was er in Brussel Conversion Day, een conferentie met de focus op het allerbelangrijkste voor online marketeers en ondernemers: conversies. Wij waren er ook bij, en we hebben er heel wat van opgestoken.

  1. E-mail is het conversiekanaal bij uitstek.
  2. Een holistisch overzicht is een must.
  3. A/B-testing: niet snel genoeg.
  4. Optimaliseer ook het begin van je funnel.

Continue reading

Je informatiearchitectuur optimaliseren: onze tips

Een slechte informatiestructuur is één van de belangrijkste redenen waarom een bezoeker van je website afhaakt. Als hij niet vindt wat hij zoekt, in kringetjes wordt geleid of de weg kwijtraakt, dan gaat hij gewoon elders zoeken. Door een slechte informatiestructuur loop je met andere woorden heel wat potentiële klanten mis.

Een goede informatiearchitectuur is dan ook essentieel. Maar wat houdt dat precies in? We leggen uit en geven enkele tips.

Continue reading

5 stappen naar overtuigende e-mailcampagnes

Bijna driekwart van de Belgische bedrijven maakt gebruik van e-mailmarketing. Dat is niet verwonderlijk: met een e-mail kan je je doelpubliek bijna rechtstreeks aanspreken, en dat tegen een erg lage kost.

Bovendien kan je een e-mail voor heel wat verschillende redenen gebruiken. Afhankelijk van je doelstelling en doelgroep, zien die e-mails er natuurlijk erg verschillend uit. Toch zijn er een aantal algemene richtlijnen die gelden voor elke e-mail. In ons handige stappenplan zetten we die richtlijnen voor je op een rijtje.

Continue reading

Accessibility en SEO: twee handen op één buik

Op één van onze workshops kregen we de volgende opmerking van een klant: "Door de accessibility standaarden van Anysurfer kunnen we de pagina niet optimaliseren met headers (h1, h2, h3).” Betekent dit dat accessibility standaarden beperkingen inhouden voor SEO? Neen, integendeel zelfs! Zoekmachines hebben immers zelf heel wat beperkingen. Ze lezen een pagina een beetje zoals gebruikers met een beperking dat zouden doen: ze zijn als het ware doof en blind.

Continue reading

Ben jij klaar voor Universal Analytics?

Universal Analytics (UA) werd ongeveer 8 maanden geleden publiek beschikbaar in beta, een gebeurtenis die heel wat stof deed opwaaien. Het ziet ernaar uit dat UA binnenkort de standaardversie van Google Analytics zal worden. Welke gevolgen zal dat hebben voor jou? 

Continue reading

Workshop Quantified Self Revolutie: de presentaties

Tijdens onze workshop over de Quantified Self revolutie kwamen diverse sprekers hun zegje doen: Jan Van Emelen, Maarten Den Braber, Christel De Maeyer, Veronique Hoste en Jo Caudron. Bekijk hier hun presentaties.

Continue reading

Seminarie videomarketing: de presentaties

Op donderdag 28 maart 2013 organiseerde Update het seminarie Videomarketing vandaag: de kracht van bewegend beeld. Je kwam er te weten hoe je online video succesvol kan inzetten in je communicatiestrategie.
 Dat het een groot succes was, is zeker. Er kwam zelfs een reiger zijn oor te luisteren leggen (in hartje Brussel!).

Continue reading

SMSB - Electrabel

Electrabel komt niet altijd in het nieuws op een manier waar de energieleverancier blij
mee is. Woordvoerder Sara Debruyn vertelt hoe Electrabel social media gebruiken om
zelf een boodschap te verspreiden en om vragen van klanten te beantwoorden.

Continue reading

Verslag: workshop online communiceren en content marketing

Alle stoelen waren ingenomen en de catering kwam handen tekort. De opkomst was met andere woorden heel goed. Tijdens de workshop verwelkomden we heel diverse sprekers. In afwachting van Slideshare vind je hier alvast de links naar hun presentaties (pdf).

Continue reading

Soundbites: deel je ervaring met social media

Online content provider Update laat bedrijven via audiofragmenten informatie uitwisselen over hoe, wat en waarom ze aanwezig zijn op social media. Collega’s delen online ervaring met en onder elkaar via Social Media Soundbites. Social media zoals Facebook, Twitter of LinkedIn zijn niet meer weg te denken uit de marketing- en communicatiestrategie van de meeste bedrijven. Maar wat vertellen Belgische bedrijven precies op social media? Waarom wagen ze zich op dit nieuwe medium en hoe past dit alles in de grotere mediamix van een organisatie?

Continue reading

Online communiceren in tijden van Content marketing: verslag

Alle sprekers op het seminarie zijn ervaringsdeskundigen in online communicatie. Zij richten zich tot al wie betrokken is bij het opzetten, produceren, onderhouden en beheren van digitale media: content managers, copywriters, webmasters, online editors, journalisten, communicatieverantwoordelijken, marketingmensen.

De workshop behandelt zowel het beheren en managen van online communicatiekanalen als de dagelijkse taken van copywriters.

Continue reading

Online communiceren in tijden van Content marketing: workshop

NOTEER IN UW AGENDA - Online communiceren in tijden van content marketing: 6 content praktijkmensen klappen uit de biecht.

Online communiceren: het werkt fantastisch, maar alleen als de inhoud voldoet aan de hoge verwachtingen. Sterke inhoud zorgt ervoor dat niet alleen mensen maar ook zoekrobots u feilloos weten te vinden. Als online communiceren en content management je interesseert, noteer dan donderdag 8 november in uw agenda!

Continue reading

Social media: workshop

De presentaties op de Social Media Workshop op 29 maart vielen duidelijk in de smaak. De workshop "SOCIAL MEDIA: PLAYTIME IS OVER, LET’S HAVE SOME FUN" kende een goede opkomst en kreeg positieve feedback van de meeste deelnemers. Daar zijn we zeer blij mee. Zo blij dat we al 2 nieuwe workshops plannen: eentje waarbij we dieper willen ingaan op het schrijven zelf en eentje rond webvideo.

Continue reading

Tips & tricks rond online content beheer ontvangen? Schrijf je dan in op onze 3-maandelijkse nieuwsbrief.


Tips & Tricks

De voordelen van e-mailmarketing

Is e-mailmarketing nog wel van deze tijd? En zo ja, hoe boeken we er de beste resultaten mee? Crosscast geeft enkele praktische tips en bespreekt trends voor e-mailcommunicatie. 

4 tips voor een gebruiksvriendelijk webdesign

Websitebezoekers willen zo snel en eenvoudig mogelijk juiste en relevante informatie vinden. In dit artikel verduidelijken we hoe het design hierbij bepalend is en welke aandachtspunten er zijn. Een optimaal design hoeft niet veel moeite te kosten, want enkele eenvoudige ingrepen kunnen al veel helpen. Crosscast geeft je 4 tips om je website te optimaliseren.

10 doelstellingen voor contentmarketing

"Content is king", "It's all about content", het zijn leuke one-liners maar we mogen niet vergeten dat content op zich ook 'maar' content is. Contentmarketing heeft enkel zin als de content in functie staat van de bedrijfsdoelstellingen. Daarom geeft CrossCast je 10 goede doelstellingen voor contentmarketing.

10 tips voor goede webcopy

Hoe schrijf je een goede webtekst? Tips voor goede webcopy vind je tegenwoordig overal. CrossCast zet 10 vuistregels van About.com die nog door velen genegeerd worden op een rijtje.