Als freelancer aan de slag via CrossCast? Klik hier
Content Production
Technical Assistance
E-Marketing expertise

Cases

Randstad - e-mailcampagne

Randstad is een centrale speler op de Belgische arbeidsmarkt met een brede waaier aan diensten. Om bepaalde knelposities te vullen, wilde het bedrijf kandidaten met het juiste profiel rechtstreeks aanspreken en rekruteren, met een gerichte e-mailcampagne.

AG Insurance - community manager versterkt het team

AG Insurance, marktleider in de Belgische verzekeringssector, heeft als merkbelofte ‘Supporters van jouw leven’. Als hoofdpartner van de Memorial Van Damme wilde het bedrijf die belofte kracht bijzetten. Via de speciale Facebook-pagina over dat event moest die zo concreet mogelijk worden bij zoveel mogelijk mensen.

Securitas - update en input van CRM klantendata

Securitas is wereldwijd marktleider op het vlak van beveiliging. Na een interne reorganisatie moest op korte termijn een kwalitatieve, manuele bijwerking gebeuren van alle klantenrecords in hun CRM. CrossCast selecteerde hiervoor een data-inputter met de juiste technische bagage en ingesteldheid op vlak van datakwaliteit.

VLK - social media

De Vlaamse Liga tegen Kanker (VLK) wil in Vlaanderen voortrekker zijn in de strijd tegen kanker. Naast de gekende acties van Kom op tegen Kanker wil de VLK het doelpubliek graag informeren en sensibiliseren. Om het bereik van deze sensibiliseringsacties te vergroten, besloot de organisatie haar socialmedia-kanalen naar een hoger niveau te tillen. 

SD Worx - online marketing

Meer dan 50.000 kleine en grote organisaties vertrouwen op SD Worx voor ondersteuning op het vlak van geïntegreerde payroll- en HR-oplossingen. Het bedrijf wou de online verkoop van zijn HR-opleidingen stimuleren en een gerichte e-mailcampagne opstarten, met ondersteuning via socialmedia-kanalen. Ze rekenden daarvoor 2 dagen per week op onze onlinemarketing-specialist. 

Sp.a - social media

De Brusselse afdeling van de sp.a is de thuis van onder andere Pascal Smet, Fouad Ahidar en Yamilda Idrissi. De partij had heel wat afzonderlijke websites en wilde graag een overkoepelend platform om alle initiatieven te bundelen en te coördineren. Bedoeling was om zo ten volle gebruik te maken van social media.

EDF Luminus - social media

EDF Luminus is groene energieproducent met elektriciteitscentrales op aardgas, windmolenparken en waterkrachtcentrales op verschillende sites in Vlaanderen en Wallonië. De organisatie kwam handen tekort om content te voorzien voor al hun socialmedia-kanalen (Facebook, Twitter, LinkedIn en Google+). Ze rekenden op CrossCast om hun bereik op die kanalen te vergroten en hun doelpubliek te engageren.