Virtual Event Marketing: zo werkt het wél.
- Wil je jouw volgende online event echt laten knallen?
- Mensen (online) met elkaar verbinden?
- Meerwaarde creëren zoals je dat ook met een live event zou doen?
Dat kan!
Tijdens ons webinar over Virtual Event Marketing delen we samen met onze sprekers al onze inside knowledge met jou. We nemen je mee in de belangrijkste trends en evoluties en vertellen je alles over de nieuwste tools en platformen. We ronden af met twee praktische, inspirerende cases.
Praktisch
Wanneer?
Donderdag 27 mei van 12u tot 14u
Waar?
Waar jij wenst deel te nemen. Online dus. De dag van het event ontvang je een link om deel te nemen!
Wat kost het?
De deelnameprijs bedraagt €25 excl. BTW. In dit bedrag zit ook een praktisch naslagwerk om zelf met virtual events aan de slag te gaan.
Dresscode?
Casual. Een broek is handig als je in de buurt van een spiegel zit.
Programma
- 12u: Onthaal Remi Maddens (Crosscast)
- 12u20: Trends en evoluties van de markt: “Why hybrid is here to stay” (Jan Poté, Communications Expert)
- 12u35: De Virtual Event Marketing Toolbox (Elina Jutelyte, Event Marketing Expert)
- 13u: CASE 1 – Digital Content Events van Engie (Frédérique Macron, Communications Consultant)
- 13u15: CASE 2 – Vivium Digital Awards 2021 (Ann Smits, Brand Management and Strategic Communications)
- 13u30: Wat hebben we nu geleerd? Conclusie en debat met alle sprekers
Jan Poté
Als onafhankelijk Communicatie Expert met ruim 20 jaar ervaring werkte Jan Poté al voor heel wat nationale en internationale bedrijven in diverse sectoren. Hij volgt alle trends op de voet en past deze toe in alles wat hij doet, van events en PR tot social media en influencer relations.
Elina Jutelyte
Al bijna 20 jaar organiseert Event Specialist Elina Jutelyte (Endo-Exo) wereldwijd alle soorten events. Dankzij haar bijzondere passie voor de nieuwste technologieën maakte zij jaren geleden al de switch naar de digitale wereld. Vandaag helpt ze bedrijven om van hun events een next level ervaring te maken, zowel live als online of hybride.
Frédérique Macron
Communicatiespecialist Frédérique Macron (Kla-4) verdiepte zich de afgelopen jaren o.a. in interne communicatie, employer branding, bedrijfscultuur en eventmanagement. Haar doelgerichte aanpak en sterke focus op het eindresultaat vormen hierbij steeds de rode draad.
https://www.linkedin.com/in/frederiquemacron/
Ann Smits
Brand Management Specialist Ann Smits (Vivium Insurance) deed heel wat ervaring op in de verzekeringsbranche. Via diverse branding en communicatieprojecten evolueerde zij tot een media- en communicatieprofessional met een sterke strategische kennis.