Meer informatie over "[Ingevuld] Communicatie en community mgr"

Onze klant introduceert een nieuw programma om studenten, werklozen en werkenden kwalitatieve leertrajecten aan te bieden waarmee ze uitdagingen op de arbeidsmarkt het hoofd kunnen bieden. Heb je ervaring als marketeer en communicatie specialist in een agentschap, NGO of bedrijf met een focus op HR of persoonlijke ontwikkeling? Lees dan zeker verder.

Opdracht

Je opdracht bestaat uit de volgende drie pijlers:

Flexibele strateeg
De klant wil hun nieuwe activiteiten en sociaal maatschappelijk verantwoorde onderneming sterk op de kaart zetten en op die manier verschillende populaties bereiken. Denk maar aan overheden en werkgevers, maar tevens ook alumni en cursisten. Je start campagnes in overleg met het communicatieteam en je houdt de ROI van de verschillende campagnes nauwlettend in het oog. Daarnaast zorg je voor de ontwikkeling van marketingmateriaal en ben je autonoom verantwoordelijk voor het onderhoud van de verschillende communicatiekanalen on- en offline.

Interne communicatie
Je neemt het bestaande communicatiemateriaal flink onder de loep en zorgt voor vernieuwing. Het zal jouw taak zijn om te inventariseren wat er bestaat, waarna je een eenduidige marketing en communicatiestrategie opstart om de interne medewerkers voldoende te informeren over de activiteiten.

Opzetten community
Dit opzet kan uitsluitend succesvol zijn met een sterke community van geëngageerde studenten. Van bij de start van het programma tot aan het afstuderen zorg je voor een sterke community die de studenten geëngageerd houdt. Je communiceert rechtstreeks met hen via verschillende digitale communicatiemiddelen en doet regelmatige pulse checks om de betrokkenheid van de cursisten te meten.

Jouw profiel

  • +5 jaar ervaring
  • Sterke netwerker met aangeboren interesse in het ontwikkelen van mensen
  • Sterke communicatie op verschillende niveaus en vertaalt strategie feilloos naar concrete bruikbare voorbeelden met tastbare resultaten.
  • Bedreven in SEO, social media trends, content en platformen
  • Analytische ingesteldheid
  • Je bent perfect Nederlands- of Franstalig, mondeling en schriftelijk
  • Kennis van grafische tools (Photoshop, Illustrator of Indesign) voor campagnes
  • Je bent maatschappelijk geëngageerd en maakt graag het verschil voor huidige en toekomstige cursisten van de klant.

Praktisch

Locatie: Remote en/of regio Brussel
Regime: 4 - 5 dagen per week
Startdatum: te bespreken

Bekijk onze andere opdrachten