Deze freelance opdracht hebben we ondertussen succesvol ingevuld. Ben je ook digital campaign manager? Schrijf je in op onze talent pool en dan matchen we jou binnenkort met een gelijkaardige opdracht.

Als Campaign Manager zet je succesvolle campagnes op die bijdragen tot het imago en de commerciële doelstellingen van de klant.

Taken

  • Communicatie voorbereiden (inhoud verzamelen, evalueren, selecteren, opstellen, ...)
  • Websitebeheer
  • Interne diensten adviseren en technisch ondersteunen bij hun communicatieacties
  • Schriftelijke, visuele of audiovisuele communicatieproducten uitwerken
  • De kwaliteit van de verspreide informatie controleren
  • Projectbeheer met betrekking tot verbetering of vervanging van digitale kanalen
  • Monitor (kwaliteitscontrole) van content op de bedrijfspagina’s
  • E-mailcampagnes implementeren en plannen en resultaten bijhouden
  • Optimalisatie (A / B-testen) voor het verbeteren van de bruikbaarheid, vormgeving, inhoud en conversie van de bedrijfspagina’s

Profiel

  • Je hebt +3 jaar ervaring als digital campaign manager.
  • Je bent creatief en bedenkt moeiteloos nieuwe campagnes
  • Je bent sterk analytisch en houdt ervan om het succes van een campagne te evalueren aan de hand van cijfers.
  • Je bent een teamplayer
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans.
  • Je werkt zelfstandig
  • Je hebt een commerciële ingesteldheid
  • Je bent resultaatgericht en stressbestendig
  • Je kan goed plannen en bent hierin ordelijk en nauwkeurig
  • Je bent sociaal en klantgericht

Praktisch

Regime: 3 - 5 dagen per week
Locatie: Thuiswerk en/of op kantoor regio Brussel
Startdatum: te bespreken

Bekijk onze andere opdrachten