Meer informatie over "[Ingevuld] Digital Campaign Manager"

Als Campaign Manager zet je succesvolle campagnes op die bijdragen tot het imago en de commerciële doelstellingen van de klant.

Taken

  • Communicatie voorbereiden (inhoud verzamelen, evalueren, selecteren, opstellen, ...)
  • Websitebeheer
  • Interne diensten adviseren en technisch ondersteunen bij hun communicatieacties
  • Schriftelijke, visuele of audiovisuele communicatieproducten uitwerken
  • De kwaliteit van de verspreide informatie controleren
  • Projectbeheer met betrekking tot verbetering of vervanging van digitale kanalen
  • Monitor (kwaliteitscontrole) van content op de bedrijfspagina’s
  • E-mailcampagnes implementeren en plannen en resultaten bijhouden
  • Optimalisatie (A / B-testen) voor het verbeteren van de bruikbaarheid, vormgeving, inhoud en conversie van de bedrijfspagina’s

Profiel

  • Je hebt +3 jaar ervaring als digital campaign manager.
  • Je bent creatief en bedenkt moeiteloos nieuwe campagnes
  • Je bent sterk analytisch en houdt ervan om het succes van een campagne te evalueren aan de hand van cijfers.
  • Je bent een teamplayer
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans.
  • Je werkt zelfstandig
  • Je hebt een commerciële ingesteldheid
  • Je bent resultaatgericht en stressbestendig
  • Je kan goed plannen en bent hierin ordelijk en nauwkeurig
  • Je bent sociaal en klantgericht

Praktisch

Regime: 3 - 5 dagen per week
Locatie: Thuiswerk en/of op kantoor regio Brussel
Startdatum: te bespreken

Bekijk onze andere opdrachten