Meer informatie over "Digital Marketeers"

Ben jij een people person met grondige kennis van digitale marketing tools, ben je datagedreven en heb je ervaring met social media en paid ads? Dan hebben wij wellicht een interessante opdracht voor jou.

We krijgen regelmatig vragen binnen naar Digital Marketeers die zich 2-5 dagen per week kunnen vrijmaken om onze klanten te ondersteunen. Opdrachten lopen van 3 - 6 maanden, tot 1+ jaar.

Voornaamste taken

  • het opstellen en uitvoeren van een digitaal marketingplan
  • het uitdenken, creëren, opzetten, uitrollen, opvolgen en bijsturen van paid, unpaid en native (social media) campagnes.
  • het opzetten van e-mailcampagnes
  • het optimaliseren en onderhouden van de website op basis van data
  • het opmaken en beheren van slimme landingspagina’s met als doel om meer inbound leads te genereren
  • Mee nadenken over zinvolle analytics en het opzetten van performance dashboards.
  • Community management: kwalitatieve groei van volgers op online kanalen
  • Efficiënt inzetten van diverse advertentiebudgetten

Skills en ervaring

  • Grondige kennis van digitale marketingtools: Google Analytics, SEO, SEA, Google ad grants, Facebook/Insta ads,
  • Datagedreven: analyse van resultaten en bijsturing – vertalen in periodieke rapportering
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het opmaken van social media marketing plannen en het uitwerken van social media marketing posts en -acties.
  • Kennis van SEO en SEA
  • Kennis van copywriting is een plus
  • Visual design skills is een plus.

Neem contact op met onze Talent Acquisition Specialist via mail Cindy.de.bleu@crosscast.be

Bekijk onze andere opdrachten