Als ervaren Growth Marketeer focus je op het creëren, implementeren en optimaliseren van online marketing strategieën om de leadgeneratie van onze te klant te optimaliseren.

Jouw profiel

  • Je bepaalt KPI’s en metrics.
  • Je brengt ideeën aan om die KPI's te laten groeien.
  • Je voert A/B testen uit.
  • Je weet hoe marketing data te analyseren en gebruiken.
  • Je wisselt ideeën, data en feedback uit met de klant.
  • Je genereert paid en non-paid verkeer naar webpagina’s en sociale media.
  • Je kan lead-flows uittekenen en implementeren.
  • Je zorgt voor conversie optimalisatie en prioriteert groei van kanalen en campagnes.
  • Je schaalt en automatiseert groeiprocessen.
  • Je maakt content voor social, e-mail, website en andere kanalen (NL & EN).
  • Je maakt briefings op voor interne en externe partijen.

Jouw skills

  • Je hebt inzicht in data, analytics, metrics en statistieken
  • Je hebt kennis van testing frameworks (A/B, multivariate testen) en of tools die dit ondersteunen
  • Je hebt copywriting vaardigheden
  • Je hebt kennis van inbound én outbound marketing
  • Je hebt ervaring met (growth hacking) tools zoals Optimizely, MailChimp, HubSpot, Zapier, Unbounce, etc...
  • Je kan overweg met grafische programma's (Photoshop, wireframing tools,...)
  • Je bent sociaal en beschikt over uitmuntende vaardigheden op het gebied van klantrelaties. Voor jou komt de ervaring van de klant op de eerste plaats.
  • Je bent leergierig
  • Je hebt een start-up mentaliteit
  • Je bent prestatie- en resultaatgericht
  • Je hebt een agile mindset
  • Je streeft constant naar groei
  • Je hebt een goed zakelijk inzicht
  • Je bent een excellente planner/project manager
  • Je bent stressbestendig

Praktisch
Regime: 1 - 2 dagen per week
Locatie: remote
Startdatum: te bepalen

Bekijk onze andere opdrachten