Meer informatie over "Growth Marketeer"

Als ervaren Growth Marketeer focus je op het creëren, implementeren en optimaliseren van online marketing strategieën om de leadgeneratie van onze te klant te optimaliseren.

Jouw profiel
- Je bepaalt KPI’s en metrics
- Je brengt ideeën aan om die KPI's te laten groeien
- Je voert A/B testen uit
- Je weet hoe marketing data te analyseren en gebruiken
- Je wisselt ideeën, data en feedback uit met de klant
- Je genereert paid en non-paid verkeer naar webpagina’s en sociale media.
- Je kan lead-flows uittekenen en implementeren
- Je zorgt voor conversie optimalisatie en prioriteert groei van kanalen en campagnes
- Je schaalt en automatiseert groeiprocessen
- Je maakt content voor social, e-mail, website en andere kanalen (NL & EN)
- Je maakt briefings op voor interne en externe partijen

Jouw skills
- Je hebt inzicht in data, analytics, metrics en statistieken
- Je hebt kennis van testing frameworks (A/B, multivariate testen) en of tools die dit ondersteunen
- Je hebt copywriting vaardigheden
- Je hebt kennis van inbound én outbound marketing
- Je hebt ervaring met (growth hacking) tools zoals Optimizely, MailChimp, HubSpot, Zapier, Unbounce, etc...
- Je kan overweg met grafische programma's (Photoshop, wireframing tools,...)
- Je bent sociaal en beschikt over uitmuntende vaardigheden op het gebied van klantrelaties. Voor jou komt de ervaring van de klant op de eerste plaats.
- Je bent leergierig
- Je hebt een start-up mentaliteit
- Je bent prestatie- en resultaatgericht
- Je hebt een agile mindset
- Je streeft constant naar groei
- Je hebt een goed zakelijk inzicht
- Je bent een excellente planner/project manager
- Je bent stressbestendig

Praktisch
Regime: 1 - 2 dagen per week
Locatie: remote
Startdatum: te bepalen

Bekijk onze andere opdrachten