Meer informatie over "Virtual Event Marketing Pack"

De uitrol van de vaccins is gestart, maar ook dit  jaar zullen virtuele events eerder regel dan uitzondering zijn. Bovendien zijn we ervan overtuigd dat online events de komende jaren een vaste waarde worden in elke marketing- en communicatiestrategie. 

Alles uit de (online) kast

Een videopresentatie, een webinar, een uitgebreide zoom-meeting … met wat goede wil kan je het online events noemen. Wil je echter in de buurt komen van de ervaring van een fysiek event – en er liefst nog een serieuze schep bovenop doen -, dan is er meer nodig.

> Stel je vooraf deze vijf vragen, en je hebt meteen een goede basis om jouw event op uit te bouwen.

Kies voor een professionele en geïntegreerde virtuele eventmarketing aanpak 

Een virtueel event – en de organisatie ervan - verloopt anders dan de fysieke tegenhanger. Dynamiek, beleving, interactie en relevante content blijven weliswaar de belangrijkste hoekstenen; maar een online event even waardevol en kwalitatief maken als een fysiek event vraagt om een specifieke mindset.

Met onze geïntegreerde virtuele event marketingaanpak ontzorgen we organisatoren écht, door onze expertise op het vlak van virtual event marketing samen te brengen in één oplossing, die bestaat uit 4 key ingredients:

  1. Bepalen van de juiste strategie (doelstellingen, boodschap, doelgroepen)
  2. Praktische organisatie (user experience, interactie, relevante content)
  3. Keuze virtual platform (communicatie stroomlijnen, plug-in juiste platform)
  4. Evaluatie (analyse, bijsturing, suggesties)

Contacteer onze collega Remi of download de brochure

In onze brochure vind je inspiratie, een helder overzicht van onze aanpak en meteen enkele duidelijke richtprijzen.